ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Δ.Ο.Ε.: ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΙΩΞΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ

Σε σοβαρές καταγγελίες προχώρησε με ανακοίνωση της η Διδιασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας, η οποία κάνει λόγο για εκδικητική ενέργεια δίωξης της νηπιαγωγού και προϊσταμένης του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Καβάλας, που παραπέμπεται από τη Διεύθυνση ΠΕ Καβάλας στο Α/θμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της Περ. Διεύθυνσης Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Α.Μ.Θ.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΔΟΕ:

Κείμενο συμπαράστασης προς τη νηπιαγωγό Προϊσταμένη του Ειδικού Νηπιαγωγείου Καβάλας

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ καταγγέλλει την ακραία και εκδικητική ενέργεια δίωξης της νηπιαγωγού και προϊσταμένης του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Καβάλας, που παραπέμπεται από τη Διεύθυνση ΠΕ Καβάλας στο Α/θμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της Περ. Διεύθυνσης Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Α.Μ.Θ., αλλά και στην αρμόδια εισαγγελική αρχή, για τα παραπτώματα της “Κακόβουλης άσκησης κριτικής πράξεων προϊστάμενης αρχής”, της “παράβασης υπαλληλικού καθήκοντος”, της “αναξιοπρεπούς, ανάρμοστης και ανάξιας συμπεριφοράς” , και της “κατάθεσης ψευδούς εγγράφου σε δημόσια υπηρεσία”.

Αφορμή για την παραπομπή της εκπαιδευτικού στάθηκε έγγραφο που απέστειλε στις αρχές Μαρτίου 2022, αφού το κοινοποίησε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου, προς τη Διεύθυνση ΠΕ Καβάλας, με κοινοποίηση στην Περ. Διεύθυνση, όπου αποτύπωνε τις συνθήκες και το αρνητικό κλίμα που επικράτησαν στο Ειδικό Νηπιαγωγείο μετά την αιφνιδιαστική απόφαση για μερική διάθεση της ψυχολόγου, της μοναδικής ειδικότητας από την έναρξη του σχολικού έτους, πλέον των νηπιαγωγών, που υπηρετούσε στη σχολική μονάδα (τον Φεβρουάριο τοποθετήθηκε και λογοθεραπεύτρια), στο Ε.Ε.Ε.Κ. Καβάλας. Η παράλειψη της νεοδιόριστης εκπαιδευτικού να αποτυπώσει σε πρακτικό τη συμφωνία του Συλλόγου Διδασκόντων ήταν το «ασυγχώρητο», κατά τους υπηρεσιακούς παράγοντες, στοιχείο, που οδήγησε στην παραπομπή.

Είναι φανερό ότι η Διεύθυνση ΠΕ Καβάλας εξάντλησε τη γραφειοκρατική της αυστηρότητα στην περίπτωση της εκπαιδευτικού, παραβλέποντας το γεγονός της υποστελέχωσης του ειδικού νηπιαγωγείου, με βάση τις ανάγκες των μαθητών του και των ελλείψεων υποδομών και κατάλληλου εξοπλισμού από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, για τα οποία υπήρξαν όλο το προηγούμενο διάστημα έντονες δημόσιες διαμαρτυρίες γονέων. Αγνόησε με κυνικότητα τις εξηγήσεις που η εκπαιδευτικός έδωσε εγγράφως, την αναγνώριση της παράλειψης της, την αίτηση ανάκλησης του εγγράφου, ακόμα και την πρόθεση της να παραιτηθεί από τη θέση της προϊσταμένης, κατά την κρίση της υπηρεσίας. Αγνόησε, πάνω από όλα, το γεγονός ότι οι νηπιαγωγοί που εργάζονται στα δημόσια νηπιαγωγεία έχουν επιφορτιστεί με δυσβάστακτο διοικητικό – γραφειοκρατικό έργο, που συχνά τους εξαναγκάζει σε υπερεργασία πέραν του εργασιακού τους ωραρίου, και στο οποίο η Διοίκηση δεν έχει υποστηρικτικό χαρακτήρα.

Ο διοικητισμός και ο αυταρχισμός που το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση επιχειρούν να εγκαθιδρύσουν στις σχολικές μονάδες αντιστρατεύεται κάθε λογική δημοκρατικής οργάνωσης, προσβάλλει τους εκπαιδευτικούς, δυναμιτίζει το παιδαγωγικό κλίμα στο σχολείο και στρέφεται κατά των μαθητών.

Leave a Reply

Your email address will not be published.