ΠΟΙΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

Είναι αστείο πλέον να αναφερόμαστε στην περίοδο των εκπτώσεων και στις προσδοκίες μέσα απο αυτήν, όταν όλοι γνωρίζουμε την κατάσταση που έχουν περιέλθει οι εμπορικές επιχειρήσεις. Όταν γνωρίζουμε ότι πλέον μιλάμε για μια περίοδο κατά την οποία έχουν αρχίσει να καταφτάνουν οι “λυπητερές”, όταν η “βουβαμάρα” στην αγορά της πόλης είναι… εκωφαντική.

Με τα δεινά που έχουν περάσει τα τελευταία δύο χρόνια του κορωνοϊού οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, με τις αυξήσεις στο ενεργειακό κόστος αλλά και με την αύξηση της τιμής των καυσίμων προσπαθούν με νύχια και δόντια να κρατηθούν ζωντανές.

Ενώ μέχρι τώρα, οι έμποροι συνήθως κατά την εκκίνηση τουλάχιστο των εκπτωτικών περιόδων έκαναν λόγο για αισιοδοξία, τώρα φαίνεται να κρατάνε μικρό καλάθι.

Η κίνηση στα καταστήματα είναι υποτονική, οι σακούλες στα χέρια ελάχιστες, με κάποιους καταναλωτές απλώς να χαζεύουν τις προθήκες των καταστημάτων.

Leave a Reply

Your email address will not be published.