ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ EGNATIA AVIATION: ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΜΥΓΔΑΛΕΩΝΑ ΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΠΤΗΣΕΙΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΑΓΟΡΕΣ, ΚΑΦΕ
“Σκοπός μας είναι να είναι ένας χώρος όχι για πτήσεις και μαθήματα μόνο, αλλά να μπορεί να τον επισκέπτεται κόσμος, να κάθεται να πίνει τον καφέ του και να κάνει κα τις αγορές του σε είδη που φιλοξενούνται σε ένα αεροδρόμιο. Αυτό το θέλαμε από την αρχή.” Αυτά δήλωσε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Egnatia Aviation Δημήτρης Λυμπεράκης, σχετικά με την επένδυση στην οποία έχει προχωρήσει η εταιρεία στο αεροδρόμιο Αμυγδαλεώνα
Όπως τόνισε, ήταν ένα έργο που έπρεπε να γίνει εδώ και πολλά χρόνια. “Από την πλευρά μας υπήρξε μια πολύ καλή προετοιμασία οπότε δεν είχαμε θέμα σχεδίων με τους συνεργάτες μας. Βρέθηκαν αξιόλογοι άνθρωποι και μπορέσαμε να κάνουμε αυτό που θέλουμε στον χρόνο που θέλαμε.”
Όπως εξήγησε μέχρι στιγμής έχουν γίνει χωματουργικές εργασίες στον χώρο του αεροδρομίου και στον χώρο των εγκαταστάσεων “για να υποδεχτούμε την νέα ηλεκτρολογική υδραυλική εγκατάσταση , συντήρηση των παλιών ασφαλτικών στον αεροδιάδρομο , με ένα συνεργείο από την Δανία, επέκταση της πίστας στάθμευσης των αεροσκαφών κατά 19 θέσεις, καινούργιο σύστημα τροχοδρόμων από το Πολύστυλο προς τον Αμυγδαλεώνα, ολοκληρώνεται σήμερα η διαγράμμιση, έχει γίνει εγκατάσταση σε φωτισμούς στον διάδρομο για την νύχτα που θα αφήσει τον κόσμο εντυπωσιασμένο, επέκταση του παλιού υπόστεγου αεροσκαφών, μερική αποκατάσταση του παλιού κτιρίου του αεροσταθμού, ο πύργος έχει αλλάξει και μπήκαν καινούργια συστήματα επικοινωνίας και προχωράμε.”
Αναφορικά με τα όσα πρόκειται να ακολουθήσουν είπε ότι πρόκειται να κάνει ελέγχους η ΥΠΑ ώστε να δώσει την άδεια λειτουργίας. Υπογράμμισε σχετικά ότι οι φάσεις της αδειοδότησης είναι τρεις , με πρώτο το αρχιτεκτονικό κομμάτι του αεροδρομίου, έχει εκπονηθεί το εγχειρίδιο λειτουργίας του αεροδρομίου, ως δεύτερη φάση και εναέρια κυκλοφορία σε συνεργασία με τον κρατικό αερολιμένα Καβάλας με τον οποίο έχει υπογραφεί μνημόνιο συνεργασίας και απομένει η υπογραφή και έγκριση απ την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. “Έχουμε καλέσει την ΥΠΑ για τις επιθεωρήσεις της και τις επόμενες μέρες θα είμαστε έτοιμοι. Μετά θα απομείνουν μικροαλλαγές και από κεί και μετά θα είναι διαδικαστικό το θέμα μέχρι να εκδοθεί το κατάλληλο ΦΕΚ. Η αδειοδότηση του αεροδρομίου είναι υπογραφή υπουργού, οπότε θα χρειαστεί χρόνος για να το υπογράψει ο υπουργός Μεταφορών . Μετά θα είμαστε πολύ κοντά για την μεταφορά, όμως φοβόμαστε τον Αύγουστο της ραστώνης. Μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχει τελειώσει αυτή η διαδικασία .” είπε.
Συνεχίζοντας δήλωσε:
“Αυτό που θέλουμε σε πρώτη φάση είναι να τελειώσει το αεροδρόμιο. Από την στιγμή που θα μπεί σε λειτουργία , θα ξεκινήσουν και οι λοιπές εγκαταστάσεις που παρουσιαστήκαν όταν ήταν εδώ ο κ Παναγιωτόπουλος και δείξαμε και τις εντυπωσιακές μακέτες. Η επένδυση αυτή είναι σημείο ανάπτυξης για την περιοχή μας. Οι μακέτες που έχουμε δείχνουν το αεροδρόμιο που θα είναι πολύ καλύτερο από τις μακέτες. Οι εγκαταστάσεις είναι υψηλότατου επιπέδου και σε ποιότητα. Έχουμε όλες τις άδειες και την χρηματοδότηση για όλα αυτά. Δώσαμε όλη μας την προσοχή σε ότι γίνεται . Είναι ένα πεδίο στο οποίο φάνηκε μεγάλο ενδιαφέρον, όπως από άλλες σχολές από την Ελλάδα, από το εξωτερικό κλπ. Το θέμα είναι πως πρέπει να τελειώσει το έργο και από κει και μετά ότι πρόταση υπάρχει θα αξιολογηθεί και θα υλοποιηθεί. Ξέρουμε τι μπορούμε να κάνουμε και τι όχι. Η χωρητικότητα της σχολής μας αυξάνεται και έτσι θα μπορούσαμε να έχουμε ακόμα περισσότερους μαθητές, αν και έχουμε πολλούς . Δεν λείπουν οι μαθητές από την αγορά αλλά η υποδομή που πρέπει να υποστηρίξει κάτι μεγαλύτερο. Τώρα όμως δεν θα λείπει, τόνισε ο κ Λυμπεράκης. Υπάρχουν πολλοί νέοι έλληνες που εκπαιδεύονται και η Aegean ζητά συνεχώς πιλότους όπως και η Ολυμπιακή και η Sky Express η οποία κάθε εβδομάδα παραλαμβάνει και ένα νέο αεροσκάφος. Αυτό σημαίνει σύν δέκα πιλότους. Η ανάγκη για αερομεταφορές μεγαλώνει , για πιλότους και η δυνατότητα εκπαίδευσης από πλευράς μας.”